Een week van verlies en vreugde - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Een week van verlies en vreugde - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Een week van verlies en vreugde

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

29 September 2013 | Ierland, Cork

Een leuke, maar toch droevige week achter de rug. Maandag was de begrafenis van mijn opa. Een prachtige dienst. Ik was toch blij dat ik daar bij kon zijn. Dinsdag ben ik terug gegaan naar Ierland.
Woensdag was er dan eindelijk bloed van een patient waarmee we een test in konden zetten. Ik ben naar het ziekenhuis gegaan om het bloed op te halen en heb de lymfocyten geïsoleerd. Deze heb ik net als de andere cellen in 2 24-well platen overgebracht om te testen. 1 test voor een positieve reactie en 1 plaat met Cannabidiol (CBD). De platen heb ik een tijd laten acclimatiseren. De eerste behandeling van de cellen is Donderdag uitgevoerd. De overige behandelingen zijn Vrijdag gedaan.
Donderdag was mijn verjaardag. We hebben in het appartement een klein feestje gehouden. Ik had Woensdagavond een appeltaart gemaakt.
Blijkbaar is het hier de gewoonte dat de gasten de taart meebrengen. Ze hadden een chocoladetaart meegenomen. Het was een gezellige dag. Ze hebben zelfs voor me gezongen!

  • 29 September 2013 - 20:41

    Nelly Vd Brand ( Lavita ):

    Gecondoleerd met opa afscheid nemen van iemand die je lief is is niet makelijk susses met je studie hier gaat het goed we zijn druk aan oefenen voor zing en swing jammer dat je er niet bij kan zijn ,maar studie gaat voor gr N vd Brand van de alten groep

  • 30 September 2013 - 14:02

    Anneke V. Asseldonk:

    Hoi Teun.

    Gecondoleerd met het verlies van opa (welke?). Raar om in hetzelfde berichtje je ook te feliciteren, maar zo is weer duidelijk dat dit het leven is.

    Ik probeer te volgen wat je daar allemaal doet. Welke onderzoeken je daar doet en waar je naar op zoek bent.? Welke resultaten het op moet leveren?

    Voor jou zijn alle termen natuurlijk gesneden koek. Ik zou het best een stukje willen begrijpen.

    Ik blijf het bijzonder vinden dat ik contact heb met een zoon van Alfred en Monique! ( jouw ouders).

    Teun ik blijf je volgen. Succes met jullie onderzoek en als je terug bent verwacht ik wel zelfgebakken appeltaart!!

    groetjes Anneke

  • 03 Oktober 2013 - 18:57

    Elly Verhoeven:

    hoi Teun
    Gecondoleerd met het verlies van opa.
    heel veel sterkte toegewenst .en probeer het maar een plaatsje te geven.
    ja en je ziet wel het leven gaat gewoon weer verder.
    ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag
    en ik wil ook als je weer op de repetitie komt .
    ook een lekker zelfgebakken appeltaart .
    Groetjes Elly

  • 05 Oktober 2013 - 12:30

    Irma :

    hoi teun, leuk om je verslag te lezen. ik was wel via je moeder op de hoogte,maar had nog niet eerder gekeken. erg druk gehad. heb veel nieuwe klanten en wilco heeft nu zijn eigen huis,dus druk met verven en klussen.fijn dat je even heen en weer kon voor de begrafenis. ik begreep van je moeder dat je het gezezellig hebt en dat je al wat vrienden gemaakt heb,waarmee je naar de kroeg gaat. gezellig,daarlijk wil je niet meer terug. geniet er maar lekker van en ik lees af en toe eens even hoe het met je gaat,al blijf ik ook prima via je moeder op de hoogte.groetjes irma en de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 12906

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: