Ja ik zal doorgaan, met badminton en hard werken - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Ja ik zal doorgaan, met badminton en hard werken - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Ja ik zal doorgaan, met badminton en hard werken

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

02 Maart 2014 | Ierland, Cork

Mijn stageperiode is officieel al voorbij, maar dat wil niet zeggen dat het rustiger wordt. De week voor deze week heb ik voornamelijk microscopie gedaan. Alle 4 de verschillende behandelingen van 1 MS patient zijn toen bekeken, gefotografeerd, geanalyseerd en bekritiseerd. Het weer wordt hier ook steeds beter. De dag begint meestal met zon en in de middag meer bewolking met af en toe een bui. Het is ook niet meer zo koud en in het zonnetje krijg je toch zeker al een lentegevoel. Deze week hadden we bijna alleen zon. 's Middags soms een buitje dat maximaal 5 minuten duurde. Vanuit mijn kamer heb ik elke avond uitzicht op een prachtige zonsondergang.
Woensdag hadden we weer een vrijwilliger die bloed wilde geven voor onze controlegroep. Dus weer vollop PBMCs isoleren, concentratie meten, uitplaten en behandelen.
Toen ik Woensdag bij de badminton was, kwam de coach naar mij toe en zei: moet je zondag spelen? O nee, jullie liggen al uit de competitie, toch? Voor zover ik wist wel (wat ik van mijn overige teamleden had vernomen). Maar Zaterdag kreeg ik ineens te horen dat we in de semi-final zaten.... Grapje zeker? NEE, ECHT! Wanneer? Morgen (Zondag). Wat? Ja, dan al.
Dus vandaag om 4 uur in Mahon (rand van Cork) de wedstrijden gespeeld. En natuurlijk mijn single gewonnen. Was goed te doen. Ik hoefde mijn tegenstander maar achterin te houden en dan maakte die vroeg of laat wel een fout. Uiteindelijke resultaat van de wedstrijden:
WE ZIJN DOOR NAAR DE FINALE!
Deze zal gespeeld worden op 27, 28, 29 of 30 Maart. Komt goed uit want ik vlieg 31 Maart terug naar Nederland.

  • 02 Maart 2014 - 19:24

    Linda:

    Oh super leuk om te lezen dat je zo hoed badmintont dat wist ik helemaal niet haha. Jij bent nu al afgestudeerd dan? Ik zie je in april weer ergens rond school!:p

  • 02 Maart 2014 - 19:59

    Teun Kuijper:

    Ja, ik hoef alleen nog maar voor mijn afstudeerpresentatie naar school.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 12903

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: