Wel lekker blijven kleuren - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Wel lekker blijven kleuren - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Wel lekker blijven kleuren

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

21 September 2013 | Ierland, Cork

Zaterdag was het prachtig weer. Ik ben toen naar Blarney gegaan om de Blarney stone te kussen in Blarney Castle. So now i got the gift of the gab!.
Maandag heb ik weer een test ingezet met glia cellen. Dinsdag ben ik begonnen met 3 platen te kleuren en Woensdag ben ik begonnen met de 2 platen van maandag te kleuren. Lekker blijven kleuren dus. Een kleurrijke week.
Vrijdag heb ik een deel beoordeeld onder de microscoop. Ben maar aan de eerste 2 platen (glia) toegekomen. Toch best vermoeiend dat staren in die microscoop. Maar de plaatjes zijn prachtig.
Vandaag ga ik weer terug naar Nederland om bij de begrafenis van mijn opa aanwezig te kunnen zijn. Mijn begeleider vond het goed dat ik maandag en dinsdag niet aanwezig zal zijn. (Dinsdag vlieg ik terug).
Hopelijk hebben we vanaf dinsdag wel bloed van een patient en kunnen we tenminste weer vooruit. De hoop is niet heel hoog omdat het al 2 keer uitgesteld is.
Groeten

  • 01 Oktober 2013 - 12:38

    Anneke:

    Hoi Teun.

    Wij zijn ook in Blarney geweest en hebben ook achterover gelegen om de steen te kussen, maar bij ons hadden ze daar een andere verklaring voor. Ik zou nooit voor " the gift of the gab " in de lange rij gaan staan.

    Of is er nog een andere verklaring dan "praten als Brugman?

    groetjes Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 12923

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: