Het laatste werk voor mijn eindverslag - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Het laatste werk voor mijn eindverslag - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Het laatste werk voor mijn eindverslag

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

26 Januari 2014 | Ierland, Cork

Maandag heb ik grotendeels aan mijn eindverslag gewerkt. 's Avonds hadden we een uitwedstrijd (geen idee waar, ergens buiten Cork). Natuurlijk de single gewonnen, wat best lastig was aangezien de muren in de hal WIT waren en we met een WITTE shuttle speelden. Dat ding was letterlijk onzichtbaar. Maar ik was niet de enige die daar last van had. En dan nu: Dinsdag: HELL.
De dag begon al wat later dan normaal. Maar van 's morgens vroeg tot laat in de middag heb ik non-stop aan mijn verslag gewerkt. Best vermoeiend. Maar: we hadden bericht gekregen dat er weer een patient kwam die bloed zou geven. Er was verteld dat ik de monsters om 4 uur op kon komen halen. Ze hebben me @#$%@#$ meer dan een uur laten wachten, waarna ik van het ziekenhuis nog terug naar de universiteit moest en de monsters nog moest verwerken. Ik was rond half 6 terug. Ik had al om 5 uur terug moeten zijn omdat ik mijn student zou moeten begeleiden die dan haar cellen ging oogsten. Gelukkig kon mijn begeleider haar helpen. Maar ik moest de bloedmonsters nog gaan verwerken. Dit hield in: isoleren van de benodigde cellen (waaronder een aantal wasstappen die erg lang duren), cellen tellen, juiste celconcentratie aanmaken, uitplaten van de cellen en het afval (patientenmateriaal) steriliseren voordat het weggegooid mag worden. Ik was pas na 8 uur klaar. Ik snel naar huis en snel wat eten om vervolgens naar de Mardyke Arena te gaan. Normaal zou ik er om half 9 zijn maar nu was ik er, door heel veel te haasten, om 10 over half 9. Mijn team had een wedstrijd om half 9 en ik zou niet spelen. Maar 1 teamlid was niet op komen dagen dus waren ze blij dat ik er toch was. Kortom, ik had weer een wedstrijd. Moet je nagaan hoe uitgeput ik na die Dinsdag was.
De rest van de week heb ik voornamelijk besteed aan het eindverslag en het begeleiden van mijn student. Deze Maandag wordt het verslag geprint en sturen we het op. Dat is dan 1 zorg minder. Dit weekend heb ik voornamelijk uitgerust. Dit weekend was het weer zeer wisselend. Harde wind met regenvlagen en zon. Prachtig om te zien en te horen. Na Maandag ga ik lekker genieten van wat extra rust. Dat heb ik wel verdiend!
Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 12909

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: