Wachten op resultaat - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Wachten op resultaat - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Wachten op resultaat

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

19 Januari 2014 | Ierland, Cork

Deze week was er niet veel op het lab te doen. Het enige wat ik heb gedaan is mijn student begeleiden. We hebben een BMDM kweek opgezet en een aantal voorraden aangemaakt. Volgende week kan ze beginnen met het uitplaten van de cellen en dan kan ze haar testen doen. Ik heb veel aan mijn verslag gewerkt en nu wacht ik op de nagekeken versie om de verbeterpunten te kunnen verwerken. Ook andere formulieren voor een eventuele vervolgstudie zijn ingevuld en hopelijk kan ik volgende week beginnen met het online invullen van de details. Nog meer wachten dus.
Woensdag had ik een badmintonwedstrijd. Mijn single won ik met 3 sets. De eerste set verloor ik omdat ik te veel fouten maakte. Maar ik had mijn tegenstander in de eerste set ontzettend moe gemaakt. De 2e en 3e set waren daarom een stuk makkelijker. Aan het eind moest mijn tegenstander even op adem komen voordat hij weer iets kon zeggen. Het duurt nog maar 2 weken voordat mijn officiële stageperiode voorbij is en het verslag ingeleverd moet worden. Het einde komt al in zicht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 12919

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: