Goed vooruitzicht - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Goed vooruitzicht - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Goed vooruitzicht

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

09 November 2013 | Ierland, Cork

Maandag heb ik de laatste BMDM test ingezet. Nu zijn de testen met de BMDM en Glia cellen klaar. Alleen nog microscopie en data-analyze. Woensdag en Donderdag heb ik de BMDMs gekleurd en gemonteerd op microscopie slides. Donderdag en Vrijdag heb ik een ELISA uitgevoerd op de supernatanten van alle BMDM testen.
Donderdag is eindelijk de THC binnen gekomen. Het heeft zeker 10 weken geduurd voordat de vergunning er was om THC in bezit te mogen hebben (moet koel en in een kluis bewaard worden).
Ik kijk al uit naar volgende week vrijdag. Dan ga ik naar een neuroscience conferentie in Dublin en blijf ik een weekendje daar.
Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 12919

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: