We krijgen een beeld - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu We krijgen een beeld - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

We krijgen een beeld

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

02 November 2013 | Ierland, Cork

Deze week heb ik veel microscopie gedaan en de afbeeldingen geanalyseerd. We hebben nu een redelijke hoeveelheid data verzameld. We krijgen nu al een mooi beeld van het project te zien. Vrijdag had ik mijn tussentijdse evaluatie. Op alle punten maximale score. Ik moet eerlijk zeggen, dat had ik niet verwacht.
Voor de rest is er niet veel te vertellen. Het internet was weer uitgevallen Vrijdagavond en bijna de hele dag op zaterdag.
Het was voor de rest een lekkere week. Niet te koud, niet te warm met af en toe een drupje regen.
Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 12929

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: