Wat te doen met zoveel vrije tijd - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Wat te doen met zoveel vrije tijd - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Wat te doen met zoveel vrije tijd

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

12 Oktober 2013 | Ierland, Cork

Er was deze week niet veel te doen. Vandaar dat ik mijn eigen kleine experimentje heb uitgevoerd. De BMDM cellen binden niet sterk aan de bodem van de kweekfles. Om deze los te krijgen gebruiken we een steriel schraper (die dingen kosten ong 1 euro per stuk). Dus heb ik getest of deze cellen ook los te slaan zijn (trucje geleerd bij Hycult Biotech). En jawel, de celconcentratie was zelfs hoger dan wanneer er een schraper gebruikt wordt. Pluspunten! Weer een bezuiniging doorgevoerd!
Ik had hierdoor tijd om wat voorbereidend werk te doen. Heb daarom weer een hele reeks coverslips (dunne ronde glaasjes) gecoat.
Volgende week wordt het weer drukker. Dan is er weer een behandeling van glia cellen en moeten er 4 platen gekleurd worden.
Vandaag komen mijn ouders naar Cork. En natuurlijk krijg je te horen dat er wat vertraging was. Nog nooit meegemaakt dat je op Schiphol op tijd vertrekt.
Groeten

  • 16 Oktober 2013 - 21:35

    Loes:

    Tsja, of je Schiphol daar nu de schuld van moet geven??
    In de afgelopen jaren heb ik heel wat vluchten meegemaakt, en slechts een keer vertraging gehad. Wanneer was dat, hoor ik je vragen? Nou, dat was toen ik met jou op vakantie ging naar London!!
    Dus dat jij vervolgens wéér vertraging hebt, en vervolgens ons pap en ons mam die naar JOU toe vliegen... Vraag ik me af waar het aan ligt...:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 12918

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: