Voortaan zelfstandig het lab op - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Voortaan zelfstandig het lab op - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Voortaan zelfstandig het lab op

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

13 September 2013 | Ierland, Cork

Maandag ben ik begonnen met het inzetten van een experiment met glia cellen uit muizenhersenen. Deze hadden we al 14 dagen in kweek. De 24-well plaat is voorbereid en dinsdag is de eerste behandeling uitgevoerd. Dezelfde test is ook woensdag ingezet, maar dan met BMDM's (Bone Marrow Derived Macrophage). Het kleuren en de ELISA wordt volgende week gedaan. Dinsdag heb ik mijn gekleurde slides van de eerste test bekeken. Mijn begeleider zei dat de cellen geweldig waren gekleurd. JEEJ! Vrijdag was een teleurstelling. We hadden donderdag te horen gekregen dat er vrijdag bloed zou zijn van een patient om een test mee uit te voeren. Dus vrijdag de hele morgen gewacht op een mailtje dat we het op konden halen. Maar nee, pas later in de middag kregen we bericht dat het pas de 24ste wordt.
Het is hier in het appartement nu vol. Alle 5 kamers zijn bezet. Woensdag kregen we er 3 nieuwe mensen bij. We hebben nu letterlijk een Full House: 3 meiden en 2 jongens.
Gezellige mensen. 3 van hen komen zelf uit Ierland. Ik kan het goed met ze vinden.
Groeten

  • 13 September 2013 - 20:33

    Ad Timmers Van De Bassen !!!!!!:

    hoi teun.......nou zo te horen heb je het wel naar je zin !!
    wat je doet gaat boven m,n pet you now.....
    nou het ga je goed en rustig aan met die meiden ha ha !!
    tot schrijfs gr. ad

  • 15 September 2013 - 22:25

    Elly Verhoeven:

    Hallo Teun
    wat je doet daar in het lab dat snap ik allemaal niet .
    ik vindt zo een muis al eng,en dan ga jij die nog eens experimenteren. ( ba ba)
    maar ik zeg altijd ieder zijn vak .ik hou het maar bij de bloemen
    maar ik lees wel ,keus genoeg in de meiden .
    ik zou zeggen zet de bloementjes maar eens buiten ?????????????????????
    Het zingen met de tenoren gaat ook steeds beter ,voor dat we beginnen met zingen
    geef ik de mannen een pilletje,en dan zingen ze uit volle borst mee .
    We zijn al flink aan het oefenen voor sing en swing ,vandaaag in d"n Brak wezen zingen
    het ging wel goed dacht ik alleen de mannen moeten het morgen uit hun hoofd kunnen zingen
    dus ik zei ze : oefenen onder het afwassen ,of je doet de was strijken dan komt het allemaal goed
    dus ik ben morgen (maandagavond) benieuwd of dat ze het kennen???????????
    zonder partiture
    Teun het ga je goed tot schrijfs doei doei

  • 17 September 2013 - 19:58

    Elly Verhoeven:

    Hallo Teun
    ik zal je eens vertellen hoe dat de repetitie gegaan was
    de tenoren en de bassen kunnen niet zonder partiture .
    dus er is besloten dat de tenoren en de bassen mét partiture mogen zingen.
    dus dan kunnen de tenoren en de bassen weer rustig ademhalen
    er was even paniek onder de mannen want ze moesten eigenlijk ook erbij dansen,
    en dat valt niet mee voor de mannen .
    dan moesten ze op dansles en daar hebben ze geen tijd voor .
    dus laat ze maar gewoon zingen (daar zijn ze ook voor bij het koor)
    en de dames zullen wel wat meer swingen.
    en dan komt alles wel goed.
    groetjes en tot de volgende keer Elly
    en je krijgt de groeten van heeeeeeeeeeeeeelll LAVITA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 12905

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: