Een week vol informatie - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Een week vol informatie - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Een week vol informatie

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

06 September 2013 | Ierland, Cork

Een drukke week achter de rug. Vanaf volgende week is mijn begeleider niet vaak op het lab. Daarom hebben we deze week alle technieken gedaan die ik moet weten voor t project. Maandag waren er weer nieuwe pups (muizen) binnen. Hiervan heb ik de hersencellen in kweek gebracht. De eerste test is uitgevoerd. De cellen zijn behandeld, gekweekt, geoogst en gekleurd. Het beoordelen wordt volgende week gedaan.
Het is zo grappig om te horen hoe ze mijn naam proberen uit te spreken. Ze noemen mij "tone". Dat is nog het dichtste in de buurt. Sommige uitspraken van mijn naam kan ik niet eens nadoen.
We moeten nog vaak naar het Bioscience Institute gebouw lopen omdat daar nog het grootste gedeelte van de werknemers zijn. Uiteindelijk moet iedereen van neuroscience naar het Western Gateway Building komen, maar dat kan nog lang duren. Maandag vond ik zomaar 20 euro op straat. Mijn begeleider dacht eerst: waarom houdt hij nou een stuk tissue omhoog??
Vandaag heb ik een paraplu gekocht. Op de terugweg sprak een mevrouw mij aan: Die heb je vandaag niet nodig hoor.
De mensen zijn hier heel vriendelijk.
Dan is het nu tijd om van mijn weekend te genieten.
Groeten.

  • 07 September 2013 - 12:17

    Elly Van Liempt:

    Hallo Teun,

    Leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Hopelijk "leer" je ook nog wat bij !! (ha,ha).
    Ook voor jou een fijn weekend.
    groetjes
    Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 12907

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: