De eerste week - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

30 Augustus 2013 | Ierland, Cork

De eerste week is nu achter de rug. Omdat het erg rustig was ging de week maar langzaam voorbij. Op het lab hebben we voornamelijk onze cellijnen in kweek gehouden. We hadden dinsdag geen bericht gehad van het ziekenhuis. We zullen dus nog even moeten wachten op het menselijke materiaal.
Vandaag (vrijdag) hebben we training gehad om te werken met de confocal microscoop. Hiermee kunnen we onze gekleurde cellen met fluorescentie bekijken. Ook hebben we het project uitgebreid besproken. De opzet en de technieken zijn nu allemaal duidelijk.
Volgende week zal het een stuk drukker gaan worden. Gelukkig maar want ik heb er een hekel aan als ik niks zit/kan te doen.
Mijn begeleider heeft formulieren ingediend zodat ik dadelijk zelfstandig 0-1 dag oude muizen mag euthanaseren.
Leuke afsluiting zo.
Groeten uit Cork

  • 30 Augustus 2013 - 17:21

    Ad Timmers :

    tis wel interessant !! gr de bas.........

  • 31 Augustus 2013 - 12:24

    Anneke V. Asseldonk:

    Hoi Teun

    Ik vind het erg leuk om jou te volgen in het mooie Ierland. Dit ga ik dan ook beslist doen. Veel succes met je werk en geniet van Ierland.

    groetjes Anneke

  • 02 September 2013 - 22:25

    A. V. Heck:

    Hoi Teun,

    Leuk om zo het een en ander van je te vernemen.
    Zo kan ik, ook zonder Facebook, je volgen.
    Geniet van alles wat op je pad komt.

    Groetjes, Judith, Niels, Kees, Ardi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 12920

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: