Saint Patricks Weekend - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Saint Patricks Weekend - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Saint Patricks Weekend

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

17 Maart 2014 | Ierland, Cork

Vandaag, Maandag 17 Maart, is het Saint Patricks Day. Zaterdag en Zondag begonnen de festiviteiten al in het centrum. Beide dagen ben ik naar het centrum geweest waar de Grand Parade en St. Patrick Street vol met kraampjes stonden. Aan het eind van de St. Patrick Street stond een groot podium waar artiesten optraden. Daar heb ik het grootste gedeelte rondgehangen. Zaterdag was het prachtig weer. Helderblauwe lucht en geen wolkje aan de hemel. Volop zon dus. Het leek al helemaal zomer. Zondag en Maandag was het bewolkt en met de wind een beetje koud. En Maandag is het St. Patricks Day! Om 1 uur begon de parade. Het is eigenlijk net carnaval. Maar dan met een groene dresscode.
En natuurlijk heb ik deze week ook nog wat op het lab gedaan. Weer even 4 volle platen gekleurd en begonnen aan de microscopie van die platen.
De tijd gaat hier ontzettend snel. Het is nog maar 2 weken en dan ga ik al weer terug naar Nederland.....
Dat betekend dus al de restjes gaan opmaken. Ik ga vanavond lekker zelfgemaakte kaiserschmarrn eten!
Groeten

• 18 Maart 2014 - 00:05

Riek Kuijper:

Die Teun, dat is dan haast weer koffers pakken.
    Heb toch genoten van je verslagen, en wil ook als je weer thuis bent, graag op hoogte blijven met je
    vorderingen. Ben nu Loes aan het volgen, haar woordenschat is niet gering.
    De afstand Uden Veghel is gelukkig niet zo groot, dus Teun, ik denk je af en toe nog wel eens te zien.
    Heel veel succes met de verdediging van scriptie
    Lieve groetjes Riek Truus.

• 18 Maart 2014 - 00:05

Riek Kuijper:

Die Teun, dat is dan haast weer koffers pakken.
    vorderingen. Ben nu Loes aan het volgen, haar woordenschat is niet gering.
    Heel veel succes met de verdediging van scriptie
    Lieve groetjes Riek Truus.