Sinterklaas in Ierland - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Sinterklaas in Ierland - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Sinterklaas in Ierland

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

08 December 2013 | Ierland, Cork

Ook al kennen ze hier geen sinterklaas, toch heb ik sinterklaas gevierd. Ik heb een hele lading pepernoten gebakken. Zelfgemaakt zijn ze toch het lekkerst. En bij de badminton heb ik een deel uitgedeeld. Daarnaast heb ik 2 pakketjes ontvangen. 1 van thuis en 1 van mijn oma. Beide pakketjes zaten vol met chocoladeletters en 1 had ook pepernoten. (en van thuis heb ik ook 2 rookworsten gekregen, jamjam).
Dinsdag en Woensdag had ik weer badmintoncompetitie. Ik moest beide dagen een enkel en een mix dubbel spelen. Ging weer super. De eerste set van de enkel op Dinsdag won ik met 21-8. De eerste set van de enkel op Woensdag won ik met 21-2. Je kan wel zeggen dat deze competitie iets onder mijn niveau is. En de overwinning werd natuurlijk gevierd met zelfgebakken pepernoten!
Op het lab was er niet veel te doen. Ik heb 4 dagen achter elkaar microscopie gedaan. Alle slides die ik heb zijn nu bekeken en geanalyseerd.
En geloof het of niet, maar Zaterdag was er voor het eerst sinds lange tijd weer REGEN. Dat zie je hier niet vaak :P.
Groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 12916

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: