Keeping up appearances - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Keeping up appearances - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Keeping up appearances

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

08 Februari 2014 | Ierland, Cork

De laatste week van mijn stage heb ik weinig labwerk gedaan. Deze week heb ik mijn verslag geprint en Maandag verstuurd. Dat is voorbij en nu alleen nog de presentatie. Ik ben ook genoemd in een artikel op de site van de universiteit:
http://www.ucc.ie/en/anatomy/news/fullstory-417564-en.html

Afgelopen week was het zeer druk. Drukker dan normaal. Je zou verwachten dat na je stageperiode de druk verminderd. Niet dus...
Eerst deden we alleen testen met Poly (I:C) en CBD. Nu komt daar THC en een combinatie van CBD en THC erbij. Dus opgeslagen cellen uit de vloeibare stikstof gehaald en weer opnieuw getest. Daar kwam ook nog eens een nieuwe patiënt bij dus 2 testen met 4 verschillende stoffen tegelijkertijd...
Elke dag vroeg op en weer laat naar huis. Op het werk en bij de badminton vrolijk blijven, maar thuis meteen neerploffen van vermoeidheid.
Dinsdag was het shirt dat ik had besteld van de badmintonclub binnen. Nu heb ik ook een officieel UCC badmintonclub shirt! Woensdag dus ook meteen gedragen.
Groeten

  • 08 Februari 2014 - 17:29

    Riek Kuijper:

    Lees nog steeds met interessen je verslagen. Knap dat je dit gedeelte nu af mag gaan ronden.
    En als er proeven niet goed lukken, sla die argressie met je badminton er maar uit.
    Succes met het vervolg. Groetjes uit Uden Riek en truus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 12846

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: