Vakantie voorbij en weer vol aan de bak. - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Vakantie voorbij en weer vol aan de bak. - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Vakantie voorbij en weer vol aan de bak.

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

10 Januari 2014 | Ierland, Cork

2 weken vakantie zitten er op. Ik heb lekker kerst en nieuwjaar thuis in Nederland gevierd. Ik heb alle testen met BMDMs en glia cellen gedaan dus was er geen kweek die ik in stand moest houden. Eenmaal in Nederland kreeg ik van een aantal personen te horen dat ik er best mager uitzag. Komt vast door het vele badmintonnen dat ik in Ierland doe. Binnenkort ga ik een aantal mensen trainen. Ik hoop maandag al te kunnen starten.
Het voordeel van op vakantie bij je ouders is dat je weer lekker kunt gaan luieren en je je geen zorgen hoeft te maken over de was en het eten. Maar pas na 1 week terug in Nederland keek ik bij het oversteken weer de goede kant op. Raar genoeg zit dat links rijden er nu zo goed bij mij in dat ik eenmaal terug in Ierland niet hoefde te wennen aan het kijken bij het oversteken.
Op het lab heb ik 2 dagen besteed aan het kleuren van de BMDMs die ik voor de vakantie getest had. Daarna heb ik 2 dagen een ELISA uitgevoerd. Vandaag heb ik de data van de ELISA verwerkt. Ook heb ik de eerste (van de drie) gekleurde BMDMs bekeken onder de microscoop en de data verwerkt.
Vanaf maandag krijg ik een student onder mij die ik moet gaan begeleiden. Ik heb haar vandaag ontmoet en ik en mijn begeleider hebben haar het lab laten zien. Mijn begeleider zei letterlijk:
Teun is the BOSS in here.
Kortom, ik ben degene die het meest op het lab zit en dus alles weet te vinden en weet hoe en wat waar hoort. Dat lab is mijn domein!
(territorium afbakenen hoeft nog net niet omdat er niet veel mensen zijn).
Wat het weer betreft, het wisselt. De eerste 2 dagen waren er flinke buien. Daarna was het bewolkt met af en toe een beetje regen. Donderdag was het prachtig helder en zonnig. Vandaag begon het met een zeeeeer lichte miezer en 's middags was het licht bewolkt en scheen de zon.
Groeten.

  • 11 Januari 2014 - 10:43

    Corrie:

    Hoi Teun,

    Nog de beste wensen voor 2014 en heel veel succes met het verdere verloop van je stage. Zo te zien gaat het allemaal prima. Fijn om te lezen.
    Wij pakken na de feestdagen en de Nieuwjaarsborrel het zingen maandag weer op.

    groeten Corrie Verkuijlen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 12853

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: