Verhuizen - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Verhuizen - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Verhuizen

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

15 December 2013 | Ierland, Cork

Vrijdag avond kreeg ik eindelijk te horen waar ik t/m Maart kon blijven. Ik ben nu officieel verhuisd naar appartement 72. Dat is 1 verdieping boven waar ik eerst zat. Ik heb nu de top van het gebouw bereikt. Zaterdag ben ik al wat wezen oververhuizen. Het appartement is iets kleiner. Er zijn maar 3 kamers ipv 5. Ik heb mijn huisgenoten nog niet ontmoet. Waarschijnlijk zijn die in het weekend naar huis gegaan of misschien al op vakantie. Het schoolsemester is hier al een week voorbij. Maar ik mag nog lekker doorwerken. Deze week heb ik nieuwe BMDM cellen ontdooit zodat we (hopelijk) komende week de testen met de te onderzoeken stof kunnen inzetten. De cellen willen nog niet snel groeien.
Groeten

  • 15 December 2013 - 19:27

    Loes:

    muahahahahaahaaa!! Ik weet waar je (nieuwe) huis woont!

  • 17 December 2013 - 21:59

    A. V. Asseldonk:

    Hoi Teun

    Zo te lezen gaat het met wat ups en downs goed met je. Ik lees dat je nu verhuisd bent en de top hebt bereikt. Er zijn er die er langer over doen.

    Teun, ik wens je veel succes met je lab-werk en je onderzoeken en wens je bij deze heel fijne kerstdagen toe en een fantastische jaarwisseling.
    Al reageer ik niet altijd, ik lees al je berichten.!

    groetjes Anneke


  • 19 December 2013 - 08:05

    Patricia Berg:

    hallo Teun

    we missen je wel bij het koor. er zijn al weer wat mensen bij gekomen en we hebben laatst opgetreden bij he Intratuin dat was koud maar leuk.

    ik wil jou heel veel succes wensen met je stage en laten we hopen dat je nu niet nog een keer moet verhuizen.
    hele fijne feestdagen en een goed begin
    groeten patricia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 12856

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: