Sportweek - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Sportweek - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Sportweek

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

01 December 2013 | Ierland, Cork

Een behoorlijke intensieve week achter de rug. Maar eerst: wat er op het lab is gebeurd. Ik heb de laatste Glia cellen onder de microscoop beoordeeld, waardoor ik nu ook klaar ben met de Glia cellen. Daarnaast heb ik de cellen van de controlegroep (ik en mijn begeleider) gekleurd en RNA geïsoleerd.
Zoals ik eerder heb verteld badminton ik nu 4x in de week. Op zaterdag ging het niet door omdat de schermers de zaal bezet hadden voor een toernooi. Daarom ben ik zaterdag samen met een vriend gaan squashen. Het was mijn eerste keer, en het ging best goed. We hebben anderhalf uur gespeeld en de laatste wedstrijd wist ik uiteindelijk te winnen!!! Maar mijn sokken verzopen in het zweet :p. Zondag was er een dubbel competitie van badminton. Ik heb gespeeld in divisie 6 en 5 met Sibu. In divisie 6 wonnen we elke game tot de semi-finale. Daar werd het een 3-setter en verloren we 2 sets met 21-19. ZOOOOOO dichtbij. Divisie 5 was veel moeilijker omdat dit boven ons niveau was. Maar toch wisten we 1 wedstrijd te winnen en 1 bijna (21-19). We starten die zondag om 12 uur en we waren pas na 7 uur klaar. Maar goed, ik kan mijn spieren nu goed voelen.
Toen ik terug in Cork was, ben ik weer in The Bierhalle gaan eten. Das een verdomd goeie keet me goei voer en bier. Vond wel dat ik dat verdiend had.
Groeten

  • 01 December 2013 - 22:42

    Pris:

    RNA isoleren <3!
    Haha leuk om te lezen Teun!
    Goed bezig allemaal. Geniet ervan.
    Groetjes uit de UK x

  • 02 December 2013 - 21:11

    Henny:

    Hé leuk Teun dat je zo lekker aan het sporten bent, zo leer je op een leuke manier veel mensen kennen en ben je lekker in beweging!!!Succes gewent met de studie ook maar dat zit volgens mij wel goed(heb daar weinig verstand van) groetjes van ons allemaal Henny van der Weijden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 12860

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: