Bloed voor de wetenschap - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Bloed voor de wetenschap - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Bloed voor de wetenschap

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

24 November 2013 | Ierland, Cork

Deze woensdag heb ik 50 ml bloed gegeven voor mijn onderzoek. We moeten onze resultaten vergelijken met een controlegroep die geen MS heeft. Ook mijn begeleider heeft 50 ml bloed gegeven voor het onderzoek. Die woensdag heb ik ook de test ingezet voor mijn en zijn bloedcellen. Daarnaast heb ik van elk celtype die ik geanalyseerd heb de afbeeldingen in een ppt gezet met de juiste behandeling en tijdseenheid (alles op 1 slide). Dat is veel werk.
Het weer is hier nu lekker. Temperatuur een beetje boven het vriespunt maar volledig zonnig. Doet me denken aan de herfstvakantie in Oostenrijk. Nog steeds geen regen gezien.
Voortaan doe ik nu 4x in de week badmintonnen.
Groeten

  • 24 November 2013 - 13:46

    Riek Kuijper:

    Die Teun,
    Blijf zeer geinteresseerd in je onderzoeken, ook al zeggen de termen mij niet zo veel.
    Geweldig, dat je ook de kans krijgt om te genieten van het mooie land.
    Hier is het koud, jij geniet van de zon !!!!!! Ook dat kan.
    Teun ga zo door, ii vind het fijn, om je te mogen blijven volgen.
    Vandaag is je Oma jarig, het zal voor haar een moeilijke dag zijn.!
    Ze heeft het er nog steeds over, dat ze het zo geweldig vond dat jullie terug kwamen
    voor de begrafenis van je Opa.
    Teun het gaat je goed, veel lieve groeten van Riek en ook van Truus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 12845

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: