Ouders komen controleren - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu Ouders komen controleren - Reisverslag uit Cork, Ierland van Teun Kuijper - WaarBenJij.nu

Ouders komen controleren

Door: Teun Kuijper

Blijf op de hoogte en volg Teun

19 Oktober 2013 | Ierland, Cork

Vorige zaterdag kwamen mijn ouders naar Cork. Ik ging ze ophalen op het busstation, maar ze waren een halte te vroeg uitgestapt... We hebben een tijdje door het centrum gelopen en zijn toen naar hun verblijf gegaan. Daarna heb ik ze mijn kamer laten zien en de plek waar ik werk. 's Avonds zijn we gezellig gaan eten in The Bierhalle.
Zondag zijn we naar Cork City Gaol. Dat was vroeger een gevangenis. Daarna hebben we nog op de universiteit rondgewandeld. 's Avonds heb ik voor ze gekookt in het appartement.
Maandag moest ik weer gaan werken. Ik heb toen weer een test met Glia cellen ingezet. Mijn ouders zijn toen naar Blarney Castle & Stone gegaan. Tussen de middag hebben we samen geluncht. Ik had ruim de tijd tussendoor want de cellen moesten in de incubator acclimatiseren voordat de eerste behandeling, om 4pm, uitgevoerd kon worden. Daarna zijn we ook naar de English Market gegaan. PRACHTIG. 's Avonds zijn we weer naar The Bierhalle gegaan. Das een goeie schaftkeet.
Dinsdag heb ik 2 24-well platen gekleurd. Deze kleuring duurt 2 dagen omdat je overnacht moet incuberen. De eerste dag heb je alleen s' morgens werk. Dus s' middags weer gaan lunchen met mijn ouders en daarna afscheid genomen want ze vlogen 's avonds weer terug naar Nederland. Dat waren een paar goedkope dagen zo met je ouders die het eten betalen :P.
Woensdag heb ik dag 2 van de kleuring gedaan en Donderdag en Vrijdag heb ik 2 andere 24-well platen gekleurd.
Vandaag ben ik nog lekker wezen badmintonnen in de Mardyke Arena.
Er was voorspeld dat het vandaag zou regenen, maar de zon schijnt gewoon. Dat regenidee dat iedereen over Ierland heeft klopt niet helemaal.
Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 12858

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Cork

Landen bezocht: